woensdag 11 november 2009

Vol trots presenteer ik:














Even voorstellen: ik ben Marloes Pleunie Blaak. En ik wil schrijven! Zie hier de eerste stap in de goede richting: mijn eigen blog! Hoera en hieperdepiep!


Ik heb láng nagedacht over een knallend en theatraal begin, al denkend en niet schrijvend....Maar vandaag het licht gezien en daarmee ziet "BlaakBlog" vanaf vandaag ook haar eerste levenslicht.

Bij het profiel werd gevraagd naar 'beroep' en 'vak', heb ik niet ingevuld.
Ik ben van álles; maatschappelijk werker, maar werkend bij de Bijenkorf. Muzikant en spreekstalmeester bij wijkorkest de Noordooster. Diploma's en een gekleurd palet aan ervaring op zak, loopbaanrichting nog zo onbekend als het weer van volgende week...
Zoeken! Al wikkend en wegend, dat is mijn beroep! Ondertussen genietend van (bijna) elke dag. Deze optie ontbrak bij de vink-dingetjes.

Sinds 23 oktober 2009 ben ik getrouwd met Milo! Het was een mooi en gek feest, tien minuten na aanvang was iedereen aan het dansen en zingen en springen.

Bedankt lieve iedereen die er op zijn of haar manier een bijdrage aan heeft geleverd.

En nu dan: bericht publiceren maar....3..2..1...


©

Geen opmerkingen: