vrijdag 9 augustus 2013

Strike a pose

Ik ga vandaag naar een nieuwe kapper. De site is in het Engels. Hip.
Hij heeft ook Facebook. Daar kun je op zien hoe iedereen is geknipt. (en gekleed en gepiercet)

Ik ben in een grijs verleden vaste klant geweest bij de kinky en het kon mij toen ook niet kinky genoeg. 

Daarvoor nog -ik was een jaar of zestien en had wilde dromen op haargebied, maar geen geld om ze waar te maken-was ik een haarmodel. 

De Hengelose kapster vroeg of ik model wilde worden voor haar bruids/haarshows.

Al haar prachtige en super slanke Turkse nichtjes deden ook mee, maar ze mocht bij geen van allen rigoreus de schaar in het haar zetten. 

Daar had ze mij voor nodig: ik zou de 'extreme bruid' op haargebied zijn: ultra korte coup. En de kleur: wit. 

Prima!

We hebben gelachen de mooie nichtjes, de professionele lingerie modellen en tja.. Ik dus. 

Mijn haar CV mag er kortom zijn. 

Maar tegenwoordig  zit er heel vaak zo'n dubbel staartje op mijn hoofd. Het sluipt erin. 

'Ik wil de lengte graag houden.' Hoor ik mezelf zeggen. 

Mijn haar is niet meer wild.

Geen opmerkingen: