maandag 16 augustus 2010

Lekkermakerij


16 augustus moest door jullie in de gaten worden gehouden, omdat er Gróótse dingen te gebeuren stonden. (heerlijk, nu ga ik naar mezelf verwijzen: zie paar berichtjes hieronder)

Nou, ik voel me vandaag behoorlijk Nostradamus: het Grootse zou de lancering van een promo filmpje zijn, waarmee we voor "de Noordooster" subsidie gaan winnen. Wederom heb ik stemmers nodig, om de poen binnen te halen.

Net als bij de Miss verkiezing willen we bij de Noordooster de wereld verbeteren, op micro niveau weliswaar, maar: heej, je moet klein beginnen en ruimte voor uitbreiding houden. Wij gaan met de subsidie muziek de wereld in slingeren en muziek is: mooi, dansbaar, feromoonopwekkend en dus liefde stimulerend.

Ik stop nu met de voordelen, en alleen omdat ik zo een etentje heb, ik kan nog heel lang doorgaan met fijne en objectief waargenomen uitwerkingen...maar ik raak heel erg uit mijn concentratie door te laat komen. Dan krijg ik last van spanningsboogstops.

Ik wilde de film vandaag uploaden, maar: mijn mede acteur zijn dochter heeft een nieuwe kamer en er moet naar de Ikea worden gegaan. Ja hoor eens, we doen het voor-de-leuk-hoor! Morgen gaat hij de lucht in, en reken er maar op dat ik hier een link plaats!

Het Nostradamus gedeelte zal ik nog even toelichten: ik heb een column (Doping Opa, nog een keer: zie: mijn Blog) opgestuurd naar De Pers en morgen wordt hij geplaatst! Zo is vandaag dus toch nog historisch, levensveranderend en champagneovergoten geworden. Precies zoals ik voorspelde.

En jullie lazen 'Blaak' al voor ze doorbrak!!

©

2 opmerkingen:

Dymph de Beer zei

Wat een hoogtepunt voor jou vandaag! Goed, joh, die publicatie! En ik de hele dag maar denken dat die 4 vlaggen op de Dom te maken hadden met jouw onthulling! (Bleek achteraf te zijn vanwege de capitulatie van x-tig jaar geleden van Japan. 'Ze' mochten niet op zondag vlaggen (stonden bepaalde groepen niet toe), dus dan maar een dag later. Kom nu maar op met je link. Ik stem voor! Zeker weten!!

Anoniem zei

heel leuk stuk marloes
beide stukken
gr
ruud actor