vrijdag 22 januari 2010

Lang geleden...













Ik heb GOED nieuws: ik mag op schrijfcursus! Van gekkigheid wist ik sinds de proefles niks te schrijven, wat op zich een goed teken is: ik heb een 'writers block'; ergo ik moet wel een 'writer' zijn. Een foto dan: gisteravond in een verzorgingscentrum voor ouderen een concert gegeven. Wat een feest om voor die mensen te spelen: ze kunnen geen kant op en moeten het hele optreden blijven zitten. (grap) Mijn verhalen tussendoor gingen erin als zoete koek en ik voelde me een beetje Ome Willem.. Mijn klari laat het bij de laatste noot afweten en vandaag gaat Dick-de-beste-klarinetten-man hem weer in topvorm buigen/reanimeren/oliën, net op tijd voor de cd-opname. Cd-opname, cd-opname; ik herhaal het een paar keer, want de vraag is hoe vaak ik dit nog kan vertellen binnen de categorie non-fictie.

Geen opmerkingen: