woensdag 26 mei 2010

Hoe staand plassen relaties redt.

Stukje psychologie van de koude grond:

Vrouwen hebben soms de neiging om van hun man een goed luisterend kind te maken: gedurende de dag krijgt Man allerlei opdrachtjes naar zijn hoofd geslingerd. Wanneer hij ze naar tevredenheid uitvoert, dan begint er meer te verdwijnen dan alleen de hinderlijke en onverklaarbare vlekjes voor het toilet:
de spanning!
Bij het ontbreken daarvan kom je al snel uit bij ellende, gebroken harten en dito relaties. De goed luisterende figuur waar je nu ??-tig jaar samen mee bent is namelijk......saai en voorspelbaar geworden, bovendien doet hij nooit meer iets 'uit zichzelf', want jij bent hem altijd voor.
Dus mannen: staan blijven!
En vrouwen: sorry.

©

1 opmerking:

Btje zei

Oei,Dit gelezen hebbende,kan ik niet anders dan het boetekleed aantrekken,en luidkeels toegeven,dat ook ik me met grote regelmaat schuldig maak aan deze zeer kinderachtige benadering van mijn partner.En dat terwijl ik het nu juist zo stoer vind om een man staande te zien plassen!
En die vlekjes...ach, er moet iets te zeiken blijven toch?Anders is het snel saai. ;-))

Gr.
Btje