donderdag 26 juli 2012

Shabby

Ik ben inmiddels terug van vakantie. Waar ik met twee broeken heen ging.

Dat leek me bevrijdend én er zouden wasmachines zijn.

Geen 'setjes' keuzestress voor mij!

Mijn ochtendritueel zou draaien om één beslissing: wordt het de blauwe of de gele.

Tijd over, om me met meer verheven zaken bezig te houden.
Zoals cappuccino's maken met perfect schuim.

Het espresso apparaat had de selectie wel gehaald. In tegenstelling tot een derde broek.

En toen werd het leven helemaal overzichtelijk, want op dag één (van zeven) ging de rits van het gele exemplaar kapot.

En eenmaal over die camping-drempel van minimalistische nonchalance heb ik de hele week die blauwe aangehad.

Zonder te wassen!

De moraal:

Iets met less is more.

Of:

Je bent niet je spullen.

Maar thuis was de magie gelijk voorbij.

Ik moet voor nader onderzoek snel weer op reis. Want ik ben duidelijk iets op het spoor.
Ik houd je op de hoogte van mijn bevindingen.

Geen opmerkingen: