vrijdag 25 december 2009

4 Kg


Merry Christmas natuurlijk! Gemiddeld komen we in Nederland 4 kilo aan tijdens deze dagen, ik denk dat geen hond dit leest, tenzij etend. Anders haal je die gemiddelde 4 kilo niet. Reden te meer om met oud en nieuw te komen dansen, zie 'wat doen we met oud en nieuw blog' van ondergetekende. Ik schrijf nog maar kort en toch verwijs ik hier nu naar mezelf.....wanneer wordt het ijdel?
Goede voornemens, spijt(?) en eventuele: wat als/dan van het afgelopen jaar. Daar heb ik totaal geen last van. Wel heb ik een ingeving. Oma Trudy vertelde vroeger altijd haar (zelfverzonnen, het zit in de familie) verhaaltjes over...... (..ik ga het niet eens vertellen, als één en ander meer vorm krijgt doe ik weer verslag). Maar goed, het blijkt dat ik werk met een "illustraatster" en ze is benieuwd naar dit project! Heb gelijk een dictafoon gekocht en ik ben verheugd om de legende voort te kunnen laten leven! Op oma!

Geen opmerkingen: