zondag 6 december 2009

Wat doen we met Oud & Nieuw?


Nou, dat is elk jaar weer een bevalling (ik heb geen ervaring op beval-gebied, dus er is een kans dat dit een over-statement is). De moeilijkheidsgraad zit hem in een groepje bij elkaar krijgen -want het is zo gezellig om met z'n velen te proosten-! Ik heb niet echt een groepje met een vaste bezetting en dat we elkaar dan elke week (Hoe hoort dat? Zie je, ik ken de regels niet eens!) zien en bellen enzo... Maar het lijkt gelukt! Er is spontaan een 6-tal mensen opgestaan en we hebben besloten om naar hetzelfde feest te gaan, helemaal te gek!!! Ik heb op mijn blog een enquête opgenomen met de vraag "Wat gaan we doen met Oud en Nieuw?" Nou, ik zal je vertellen wat je gaat doen: je gaat kaarten kopen voor het feest in de toren van Babel en dat heet: space is the place. Dan zien we je daar! Joehoe

Geen opmerkingen: