woensdag 2 december 2009

Stoer!















Raar: ik ben echt geen doetje met ziekenhuis-dingen, maar nadat er slagaders moesten worden aangeprikt en dat mislukte heb ik een (zelf-gediagnostiseerde) Fobie.
Er moest vandaag bloed worden geprikt voor het consult over twee weken; want dan weet je écht hoe het met me gaat. Ik ben hulpverlener, ik weet dat de angst zelf vervelender is dan het lijdend voorwerp (of onderwerp, nou ja) Maar toch, in de auto was ik echt zenuwachtig voor....bloed afnemen dus. Na een intense dialoog met mezelf besloten dat het beter is om je 'fear te facen' dan om te draaien, dus ik volhardde. Staat ook voorop je paspoort trouwens. En het viel mee, allicht, dat wist ik allang, want de angst is erger dan het lijd../ondw. Maar toch: ik ben trots!


Geen opmerkingen: