dinsdag 15 december 2009

ZKV


De Twentsche Courant heeft een ZKV (zeer kort verhaal) wedstrijd uitgeschreven. Vandaag kom ik erachter dat het de sluitingsdatum is. Ik doe een wel heel snelle gooi. Een beetje een donker stukje heb ik gebrouwen. Oh ja, het gedeelte waar je jezelf in herkent is fictief, het gaat echt alleen maar over mij (ha ha!). Ben benieuwd, ik voeg hem toe:

BabyBOEM

Dertig, wat te doen; carrière nog niet in vorm.
Sterker: richting nog niet eens bepaald. Zoeken, praten, piekeren, kiezen en zomaar ergens werken, best nog hard. “Als je later dertig bent, dan weet je het allemaal wel. Zo werd gedacht.”
Om me heen lijkt een baby een goed alternatief. Het geeft zin, maakt moe maar voldaan. Kijk mij eens een RICHTING in gaan! Ik heb mijn rol gevonden en helemaal zelf bepaald. Benieuwd wat het later worden wil. Is dit het hormonale geweld, komt het dan bij mij vanzelf, of zet ik dat ergens aan?

Geen opmerkingen: